Waar leveren jullie?
Wij leveren in België
Is het mogelijk te bestellen met gratis verzending?
Ja, dit is mogelijk vanaf een bestelwaarde van 120 € in België Gratis verzending is enkel mogelijk voor bestellingen met droge voeding en met een maximum van 27 kilo.
Welke verzendmaatschappij gebruiken jullie?
Voor bestellingen worden traditionele verzendmaatschappijen gebruikt zoals bpost, TNT, UPS, DPD, …
Voor bestellingen met verse of diepvriesproducten worden de bestellingen geleverd via CHRONOFRESH/DPD FRESH (enkel in België, Frankrijk, Luxemburg en Nederland (Zeeland))
Hoe lang duurt het tot mijn bestelling met droge voeding geleverd wordt?
Bestellingen worden binnen 72u na het ontvangen van de bestelling verstuurd en worden geleverd op weekdagen U krijgt een track-and-trace email om uw zending te volgen. Voor België worden 98% van de zendingen na afgifte bij de transporteur de volgende werkdag geleverd
Kan ik verse en diepvriesproducten bestellen?
U kunt op dit ogenblik juni 21 nog GEEN bestellingen met verse en diepvriesproducten bestellen.
Wat als er iets beschadigd is?
U hebt als klant altijd het recht om een beschadigde pakket te weigeren. Niettemin raden we sterk aan om het pakket altijd te ontvangen omdat er meestal maar 1 product beschadigd is. U krijgt altijd een refund voor de producten die beschadigd zijn of we sturen het beschadigde product opnieuw op. Als u het pakket weigert en het wordt teruggestuurd, duurt het een hele tijd vooraleer we het pakket terugkrijgen en we het bedrag kunnen het bedrag pas terugstorten na ontvangst van het teruggestuurde pakket.
Wat als er een product niet op voorraad is?
Wij doen ons best om de voorraad van de online producten correct weer te geven. Het kan echter gebeuren dat er producten toch niet op voorraad zijn na het bestellen. Hiervoor krijgt u automatisch een refund. Deze refund gebeurt altijd corona proof: u krijgt het bedrag teruggestort via dezelfde betaalwijze die u gebruikt hebt. Wij steken geen geld in een envelop voor het teruggestorte bedrag.